Tavaly hat európai ország főiskoláinak, egyetemeinek részvételével sikeresen zárult a Henkel Innovation Challenge játék, s ezért idén már 11 országban – köztük Magyarországon is - meghirdetik.
Hogyan fogunk mosni, mosogatni, önmagunkat, s a lakást tisztán tartani 2050-ben? Szívesen álmodozunk erről, ahogyan több száz és ezer éve elmélkedik a jövőről az ember. Hiszen az olykor vakmerőnek tűnő képzelet-játékok vezettek fantasztikus innovatív ötletekhez, s ezek a fejlődés mozgatórugói.
Merőben új dolog viszont az, ami a Henkel felsőoktatási intézmények számára meghirdetett versenyében szerepel: a fantáziálást profi üzletfejlesztési ismeretekkel társítják A játék mottója: „Take a Henkel brand into the future!”, azaz, „Alkossuk együtt a jövőt!”. Bármely felsőoktatási intézményből jelentkezhetnek angolul tudó diákok a www.henkelchallenge.com címen. Az a feladat, hogy háromfős kreatív csapatok dolgozzanak ki egy-egy Henkel mosó-, tisztító vagy testápoló termékkel kapcsolatos innovatív koncepciót, és készítsenek róla egy kétperces videó filmet. Ezt február 3-ig kell feltölteni a játék weboldalára. Február végén hazai Henkel szakértők kiválasztják a 10 legjobb csapatot, és segítik őket az ötleteik továbbfejlesztésében. Az április elején megrendezésre kerülő országos döntő során a csapatok megismertetik ötletüket a Henkel Magyarország Kft. szakértőkből álló zsűrijével, amely kiválasztja a nemzetközi döntőbe jutó magyar csapatot. A hazai döntő valamennyi résztvevője értékes informatikai eszközökkel térhet haza. A 11 országból továbbjutottak és az internetes közönségszavazattal bejutott plusz egy csapat április végén Brüsszelben az Atomiumban mutathatják be ötleteiket. A Henkel nemzetközi vezetőiből álló testület dönt arról, ki nyeri meg a Henkel Innovation Challenge versenyt. A nemzetközi döntőben nyertes csapat a Karib-szigeteken nyaralhat, ezen kívül a második és harmadik helyezettel együtt eltölthet egy napot a Henkel düsseldorfi központjában, találkozón vehet részt a vállalat elnökével.
Az izgalmas feladaton és a nyereményen kívül a pályázat jó lehetőség arra is, hogy a hallgatók kapcsolatba kerüljenek egy jelentős vállalattal, megismerjék azt, s megismertessék magukat, mint potenciális munkavállalókat is.
A regisztráció határideje: 2009. január 12.
További információk találhatók a www.henkelchallenge.com címen Henkeles állás lehetőségekről található információ a www.henkel.hu/karrier címen.
A Henkel több mint 130 éve olyan márkák és technológiák vezető gyártója, melyek könnyebbé, jobbá és szebbé teszik az emberek életét. A Henkel, a Fortune Global 500-as listáján szereplő vállalat három stratégiai területen működik: mosó- és háztartási tisztítószerek, kozmetika, illetve adhesive technologies (ragasztás technológiák). A Henkel forgalmának több mint 60 százalékát a fogyasztási cikkek eladása teszi ki, míg csaknem 40 százaléka ipari partnereivel folytatott üzleti tevékenységből származik. A 2007-es pénzügyi évben a Henkel árbevétele 13,074 milliárd euró, üzleti eredménye 1,344 milliárd euró volt. Világszerte több mint 55 ezer alkalmazottunk törekszik arra, hogy megfeleljen a barátságos márka üzenetének: „A Brand like a Friend”, és arra is, hogy a világ több mint 125 országában bízhassanak a Henkel innovatív márkáiban és technológiáiban.
|